Jalan-Jalan Hari Sabtu

Petang Sabtu lalu aku dan family jalan-jalan kat Jusco Tebrau sementara nak menunggu masuk ke panggung  menonton filem Geng (Upin dan Ipin).  Semasa sedang asyik berjalan-jalan sambil pandang kiri dan kanan lalu terserempak pula dengan kawan  se-ofis dan family yang juga nak tengok wayang cerita Geng.

Lalu berbuallah kami sambil berdiri seolah lama tak jumpa padahal kawan aku tu baru hari semalam(Jumaat) jumpa kat ofis. Masa kami tengah berbual di tepi kaki lima kedai baju reject shop memang orang tengah ramai lalu-lalang.

Sambil berbual aku tengok muka wife aku pelik semacam. Tiba-tiba dia tegur…

Wife : “B…saya pelik lah, bila orang lalu belakang B semua berhenti…lepas tu macam ada baca something…”

Aku : Sambil sengih….”Oh! tu semua penyokong Em You….hihi…”

Wife : “Penyokong Em You???!#@%&…”

Nak tau apa ada kat belakang baju aku? 😀

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

persib-vs-mu

12 Comments »

  1. pakdi said

    kah kah kah!

  2. kumb@ng said

    pakdi…bangga aku MU kena lauk ngan PERSIB…haha 😀

  3. peruzz said

    haha..lawak la baju ni.. 1st taim aku tgk baju serupa tuh.. hahaha..
    man kayu kalah ngan geng2 indon aje.. hahaha

  4. Luqman said

    siuttt jeee…ahahhaa..

  5. zool said

    Aku pun tumpang senyum walaupun team aku makin teruk tersadung musim ni

  6. hai2,nice blog ler,erm sye nak jemput tuan rumah ke blog sye ni di http://chipmunk18.blogspot.com ,n jgn lupe linkkan blog ini yer,ok thanks n bye

  7. fared said

    ahaks. mana dpt baju tu bro. aku nk gak 😉

  8. kumb@ng said

    aku beli baju tu kat indon…. 😀

  9. abahfateh said

    memang best…

    peluang bisness tue… ada tak dakwat baju yang boleh kasi hilang untuk paparkan keputusan sakit hati pihak lawan?

  10. kumb@ng said

    abahfateh..kasi hilang xde,kasi design ada..mungkin pasni keluar design ni pulak PARIT JAWA FC 5 MU 0…hoho..

  11. pakdi said

    sekarang sudah boleh buat design ..

    MU – 1
    Ronaldo

    Liverpool – 4
    Torres, Gerrard, Aurelio, Dossena

  12. kumb@ng said

    pakdi…ya betullll….bengkek je nanti fan MU tengok… kah..kah..kah

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

Leave a comment