Beringat sebelum kena

Salam semua…

Hari ini saya nak berkongsi satu kisah. Ceritanya begini…

Ada seorang pompuan , masa tu dia sedang berhenti ditepi jalan sambil melihat keadaan keretanya yang kemek. Hari dah nak masuk maghrib, dia menjadi semakin resah. Dah lah jalan tu sempit, lampu jalan takda pulak.

Tiba-tiba datang sebuah motosikah datang dari arah bertentangan. Motosikal tu, dah lah tak pasang lampu, penunggangnya tak pakai topi keledar.

Laju pulak tu…ish..ish..ish….macam pelesit.

Perempuan tu apa lagi, dia terus menjerit “Hoi!!! babi!!!!!!!! slow sikit…..”

Bila mendengar laungan perempuan tu, apa lagi, penunggang motosikal tu pun menjerit balas … “Celaka!!!!! f**k you!!!,  mak kau!!!”

Selang beberapa saat…. Tiba-tiba terdengar satu dentuman yang kuat….Perempuan tadi berlari ke arah bunyi dentuman tersebut.. Apabila sampai ke sana, kelihatan budak tu tertonggeng dalam semak manakala motosikalnya remuk sama sekali.

Rupa-rupanya, dah langar babi yang mulanya telah dilanggar oleh perempuan tadi.

Moral of the Story :  “Hoi babi!!!!!!!! slow skit!!!!” tu bukannya marah…tapi nak bagi tau jer….😀

Sekian. Jumpa lagi.

6 Comments »

  1. pakdi said

    hahaha…

    tahu tak kenapa babi jalan tunduk?

  2. aku said

    huhuhu.. menarik cite ni…

  3. dikmal said

    kenapa pakdi?

  4. pakdi said

    sebab dia malu dia b.a.b.i😛

    teka teki lawak je. hehe…

  5. alirfan said

    hahaha.. lawak gak post kumbang ni..
    hehe..
    tu tekateki masa saya skolah tu pakdi.. mana pakdi dapat??

  6. pakdi said

    dapat dekat.. ntah… haha..

    lupa la efun.

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: