Malaysia 1 China 5

Salam semua..

Jom baca apa kata wartawan hari ini…

Wartawan Sukan… Kekalahan besar Malaysia sukar diterima….janji gegar tapi kita yang digegar….

Wartawan Nasional… Kekalahan pasukan negara sehangat perbicaraan Altantuya… 

Wartawan Politik… Untuk menang, Malaysia perlukan sokongan padu pengundi penonton….kehadiran penonton semalam amat mengecewakan…

Wartawan Ekonomi… Walaupun indek ekonomi negara meningkat namun indek persembahan pasukan bolasepak semakin menurun…

Wartawan Hiburan… Menakjubkan! 6 gol dijaringkan….sungguh menghiburkan…

Wartawan Utusan Malaysia… Pasukan bolasepak negara akan dipantau?

Sekian. Jumpa lagi.

13 Comments »

  1. Ku Ina said

    wartawan kejuruteraan : kena redesign …. hihihi

    kumb@ng: hihi..😀

  2. pakdi said

    hahaha…

    ada-ada je…

    kumb@ng:😀

  3. iris said

    wartawan kesihatan : mungkin pemain-pemain tersebut mempunyai tahap kerabunan yg tinggi..kakakaka

    kumb@ng: lupo pakai contact lens tu…hihi..😀

  4. aku said

    huhuhu.. makan dalaam..

    Wartawan Utusan Malaysia: Menurut dari sumber risikan BPR, “pemangku”nya Hasan Jabri menyenaraikan Ahmad Sobri, Alumbumi Adigun dan Lim Kit Kong sebagai suspek-suspek yang mengatur permainan malam semalam.

    kumb@ng: macey penah dengo namo tu…tapi di mano ek…hehe…😀

  5. pakdi said

    Wartawan BJ: Mereka tidak bermain Cashflow 101 menyebabkan mereka kalah 5-1.

    Tak tengok live semalam, tapi bila tengok higlight tadi.. aduih… patut jamie carragher main untuk malaysia. YNWA!

    kumb@ng: setuju! malaysia mgkin menang 1-0 kalau jamie main…kalau lah…hehe…YNWA..😀

  6. shueqry said

    wahaha .. lucu siot !

    Wartawan Motivasi : Pasukan negara tidak mempunyai cukup motivasi lalu menyebabkan permainan mereka jadi ‘basi-basi’

    hehe🙂

    – shueqry –

    kumb@ng: macamane nak bermotivasi??…kene selalu bace blog motivasi lah…hehe😀

  7. adrienero said

    Wartawan Permotoran: mungkin spring sport akan di pasang pada kasut pemain malaysia untuk membolehkan mereka ” melompat lebih tinggi ” untuk menyaingi ketinggian pemain-pemain Iran dan Uzbekistan pada perlawanan akan datang…hahahaha

    kumb@ng: absorber pun kene pasang yang baek punya tu…😀

  8. zool said

    Ha ha ha…
    diorang banyak makan kek kot..
    rujuk suratkhabau utusan satu hari sebelum game…

    kumb@ng: oooo….patutla.. harian metro kata…tak makan nasik ke?

  9. m.u.h.a. said

    macam tu ler…kalau sebelum lawan bergegar-gegar malaysia akan bangkit…tapi bila tiba time..tak terbangkit-bangkit

    kumb@ng: malaysia belum boleh!

  10. nagamadu said

    ha.. tumpang sekaki..
    Wartawan Pertanian : iskh..depa nih kena belajar mencangkul dulu nih.. he2. apa2pun moga Malaya berjaya malam nih…

    kumb@ng: tadi……sekali lagi Malaysia berjaya!….dikalahkan….😀

  11. zool said

    Masih kalah lagi..
    Nampaknya mungkin lawan Iran akan dibelasah juga..
    Sebab Iran pun kena dapatkan jaringan besar setelah hanya seri je dengan China….
    Sedialah Azizon untuk pungut bola dalam jaring ..

    kumb@ng: bukan azizon je…yg lain2 tu pun boleh tolong pungutkan…😀

  12. aku said

    ini komen serius dari aku:
    bek mesia dah daftar ke belum ahli lawak negara?

    kumb@ng: syarat tak cukup sebab audition raja lawak pon kantol…hehe😀

  13. abdfatah said

    memang bergegar hati nurani kalo dengar malaysia kalah dan kalah lagi. memang dah takdir malaysia kalah… masa depan cerah tu untuk depan musim2 yang akan datang…

    kumb@ng: apa yang boleh kita buat berdoa yang terbaik untuk negara kita…🙂

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: