…….

~Salam~

Menuju ke penghujung 2007 hari-hari aku mengembara. Mengembara menuju destinasi sambil bercuti-cuti Malaysia dan ada juga kerana kerja. Dan hari ni aku baru pulang dari mengembara. Tak jauh. Cuma ke Melaka aja. Sebelum tu ke PD. Sebelum ke PD balik kampung kat Batu Pahat.

Namun dalam kesibukan mengembara sempat juga aku menjengah blog rakan mana yang sempat. Mungkin ada yang tahu dan juga tak tau…haha..tak mengapa..

Yang penting walau di mana aku berada…blog tetap di hati..eleh..😛

p/s: ngantuk seh drive keta sorang-sorang kat highway…;)

Sekian.

3 Comments »

  1. kujie said

    lor…ciannya dia sorang² kt highway..boleh la speed 120/130…tak de org kan..kan…huhuh…btw..slmt tahun baru 2008

  2. kumb@ng said

    kujie..eh..ramai lah org kat highway..tapi kat keta masing2 la…hehe..selamat tahun baru to u too…semoga lebih suksess..🙂

  3. ktom said

    kumbang,
    hehehe…baru kini ku cam wajah mu..wakakakaka……hensem weyyyyy..

    Jangan marah ya…ktom gurau je…lama tak sempat nak singgah sini…..

    Tu ler…siapa yang suruh pandu sorang2 tanpa penumpang?….hehehe

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: