Tentang bulan

~salam~

Update ringkas je hari ni. Tentang bulan.

.

.

Dalam setahun ada 12 BULAN..

Nak puasa tengok anak BULAN..

Nak raya pun tengok anak BULAN..

Nak beranak mesti cukup 9 BULAN..

Nak jadi angkasawan kene menuju ke BULAN..

Nak gaji kene tunggu cukup BULAN..

Bila bercinta nak bersaksikan BULAN..

Kenapa masa mengundi tak pilih BULAN..

Sepatutnya kalau tak suka PANGKAH lah BULAN..

.

.

Ada otak lu fikir lah sendiri…๐Ÿ˜€

Sekian..

11 Comments »

  1. afham said

    kalo tiada bulan sume tak jalan..๐Ÿ˜€

  2. pakdi said

    kwang kwang.

    1 haridacing april 2008.

    Kita jumpa dacing depan!

    anak dacing telah kelihatan, esok puasa!

    bagai dacing dipagar bintang…

    belum cukup dacing, patut kau makan megi.

    hehe..

    psst… gua calon p.101 hulu langat.

  3. zool said

    Wah peminat Nabil lah lu kumb@ng

  4. kumb@ng said

    afham -> kalau takde BULAN takdelah tahun๐Ÿ˜‰

    pakdi -> 8 hari dacing 3 pakat undi BULAN…pssst.. wa tengah mohon jadi calon P159 Pasir Gudang..๐Ÿ˜›

    zool -> wa minat jek..tapi tak ngesms..๐Ÿ˜€

  5. faredsyauky said

    hakhakhak.
    cara berkempen yg agak berkesan ;p
    xmau jd YB kwasan ka?
    hakhakhak.
    trademark nabil raja lawak pn ada tu๐Ÿ˜€

  6. kumb@ng said

    faredsyauky…
    hakhakhak…ok tak aku jadi YB?#…hakhakhak…๐Ÿ˜€

  7. nUUr said

    mengundi bulan la….hihi..klu datang BULAN??? wahwahhwa

  8. kumb@ng said

    nUUr..
    memang nak letak yang tutttt BULAN…tapi malulah…eleh..hehe๐Ÿ˜€

  9. faredsyauky said

    buleh2..
    cik kumbang nk jd YB buleh aku daftar ngundi kt kwasan cik kumbang.
    hakhakhak๐Ÿ˜€

  10. aku dgr kumbang mengawan time BULAN mengambang..erk..betul ke?

  11. kumb@ng said

    faredsyauky -> buleh..buleh..hakhakhak…tapi sempat lagi ke?…hakhakhak…๐Ÿ˜€

    syamsulariff -> eh! silap eja tu…pada BULAN mengambang aku mengkawan (cari kawan…)๐Ÿ˜€

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: