Anwar meliwat lagi?

Kali pertama di tuduh 10 tahun dulu dan kemudian di penjara 6 tahun. 10 tahun selepas itu dituduh sekali lagi. Dengan pembantu peribadi juga?

Al-kisah liwat ni lebih kurang macam dulu. Dulu anwar kat ‘dalam’ sebagai TPM dan akan jadi PM. Sekarang ini anwar kat ‘luar’ dan juga bakal PM.

Mungkin dengan sebab cita-cita besar Anwar maka strategi seperti ini terpaksa digunakan. Kenapa liwat? Wah! kita bakal dipertontonkan adegan tilam keluar masuk mahkamah nanti.

Selain itu, mungkin juga ini satu percubaan pihak-pihak tertentu untuk mengalihkan isu sebenar?

Antaranya, isu minyak naik, barang naik. Isu akuan bersumpah terhadap isteri TPM. Isu lompat parti. Isu itu, isu ini yang boleh menggugat kerajaanLAH dari berkuasa sampai bila-bila.

Hmmm….entahlah. Sepatutnya hari ini aku nak tulis pasal ‘Final EURO 2008, Sepanyol atau German?’. Tiba-tiba dengar berita Ahad lagi hangat dan sensasi. Panas memang panas. Episod seterusnya pasti menarik. Tungguuu…😉

Oklah, untuk Final pagi esok Sepanyol atau German?

Aku? Sudah tentu pilih Sepanyol. Kerana apa?

1. Ada pemain Liverpool

2. Sepanyol pakai jersi merah.

3. Kerana aku tak pilih German.

4. German juara 3 kali, Sepanyol baru sekali.

5. Aku suka tengok Sepanyol main. German nasib je menang ngan Turki hari tu.

6. Akhir sekali, Sepanyol layak juara kerana tak pernah kalah dari game pertama hingga ke Semi Final.

Apa-apa pun keputusannya kita tetap macam ni juga. Akan cuma suka sebentar bila pasukan disuka juara, selepas tu hidup akan kembali sedia kala. Esok pergi kerja tuang minyak 2.70 seliter. Tuang RM50, tak sampai seminggu tuang lagi. Nak sama macam dulu kena extra RM20 lagi. Ni semua bahana minyak naik LAH!

Selepas ini kita bakal disajikan dengan kisah sensasi terbaru Anwar yang pastinya menghangatkan persada politik negara. EURO tamat, kisah liwat Anwar pula menanti.

12 Comments »

  1. pakdi said

    gila ah diorang.

    layan euro dulu la malam ni.

    sok sambung jadi gila cam kes baru ni.

  2. kumb@ng said

    gila gaban…gila kuasa..sbb tu sanggup buat apa saja…😉

  3. kujie said

    Mlm ni, kami sekampung buat sembahyang hajat, mula2 tujuan utama utk keselamatan kampung sebab sejak harga minyak melambung2 ni…kes kecurian, pecah rumah semakin menjadi2…jadi pada siapa lagi kita memohon, bergantung… hanya pada Allah.- selepas kita berikhtiar dgn rukun tetangga..berjaga malam.

    Kemudian tadi juga, kami berhajat utk yang ke-2. Diminta Allah lindungi mangsa fitnah moga2 niat yang jahat ini digagalkan Allah.

  4. afyan said

    Kita tunggu kehadiran tilam saiful di mahkamah

  5. kuina said

    bila dah mabuk kuasa, gila harta, gila nama mcm prkara dibangkitkn utk menutup keburukn diri, mreka lupa sesungguhnya Allah tu melihat fitnah itu dosa yg besar tp sebagai manusia & insan yg normal kita sebnarnya tahu membezakn nya. Gunakn akal sebaiknya!

  6. pakdi said

    torres torres torres!

  7. kumb@ng said

    torres score! sepanyol juara! pemain club mane tuuuu..😀

  8. haiyya….macam2 malaysia skang ni….
    ape nk jadi daaaaa……

  9. zool said

    Sepanyol juara….
    Tahniahlah kumb@ng torres..

  10. abahfateh said

    nak wat camne.. sepanyol memang dah terer…

  11. bodohwi said

    Pm dan Tpm sepatutnya kena hantar pergi oscar film awards untuk lakonan mereka tahnia!!Tak lama lagi rakyat akan masuk tanjung rambutan kerena drama siri mereka ini.bilakah mereka akan sampai ke nereka?

  12. Konfiuslah dengan terminologi masakini….. susah nak faham tapi baca bebetul faham lak… cuba korang baca ni… u tell me ha!

    Menganwar anak jiran, warga emas dipenjara
    PUTRAJAYA 24 Julai – Seorang warga emas yang telah dibebaskan daripada tuduhan menganwar anak lelaki jirannya berusia tujuh tahun, diperintah oleh Mahkamah Rayuan hari ini menjalani hukuman penjara lapan tahun dan disebat 10 kali.
    Panel tiga hakim diketuai Datuk Wira Mohd. Ghazali Mohd. Yusoff membenarkan rayuan Timbalan Pendakwa Raya, Jamhirah Ali terhadap keputusan Mahkamah Tinggi Ipoh, Perak yang membebaskan Chan Wai Heng, 57, daripada tuduhan tersebut pada 15 November 2006.
    Mahkamah dengan itu mengekalkan keputusan Mahkamah Sesyen Ipoh pada 25 Mac 2003 yang mensabitkannya.
    Kanak-kanak tersebut berusia sembilan tahun ketika memberi keterangan. Mangsa merupakan anak yang diasuh oleh isterinya manakala kejadian berlaku antara Januari dan April 2002.
    Hakim Mohd. Ghazali yang bersidang bersama Hakim Datuk Md. Raus Sharif dan Hakim Datuk Heliliah Mohd. Yusof memerintahkan hukuman itu berkuat kuasa mulai hari ini. Bagaimanapun, lelaki itu terlepas hukuman sebatan kerana usianya melebihi 50 tahun.
    Mahkamah Tinggi membebaskannya atas alasan keterangan kanak-kanak itu tidak disokong manakala wujud percanggahan pada keterangan dua pakar kanak-kanak dan seorang doktor berhubung koyakan pada dubur mangsa.
    Jamhirah berhujah, kanak-kanak itu layak dipanggil sebagai saksi walaupun umurnya sembilan tahun dan keterangannya dikuatkan lagi oleh keterangan dua pakar yang memeriksanya.
    Hakim Heliliah ketika membacakan penghakiman, berpuas hati bahawa hakim bicara berhak menentukan sama ada seorang saksi kanak-kanak layak atau tidak memberi keterangan walaupun dia tidak memahami maksud pernyataan bersumpah yang dibuatnya.
    Menurut beliau, hakim berkenaan didapati mematuhi peruntukan Seksyen 133A Akta Keterangan 1950 ketika merujuk kepada situasi di mana seorang saksi kanak-kanak tidak memahami sebab dan akibat sumpah yang dibuatnya.
    Ujar Hakim Heliliah, keterangannya masih boleh diterima walaupun tidak diberi secara bersumpah jika hakim bicara berpendapat bahawa dia cukup cerdik untuk mewajarkan keterangannya diterima asalkan dia memahami tanggungjawab bercakap benar.

    LAPORAN SAIPOOOL KEDUA JUGA TIADA ANWARI..
    Today, the doctor stands by his report that there is no evidence Anwar had anwared Saiful. He knows he is going to be made to pay for this but he doesn’t care. He is not going to change his report and say that Anwar Ibrahm anwared Saiful whatever they do to him. Exasperated, the police had to release Anwar on personal bond or police bail.
    Well, that doctor’s name is Dr Mohamed Osman Abdul Hamid from the Hospital Pusrawi and he has now taken his entire family and has gone into hiding because the police are looking for him and they want him to change his medical report.
    At 2.00pm on 28 June 2008, Mohd Saiful Bukhari Bin Azlan went to see Dr Mohamed Osman to complain about a pain he is suffering in his anus. Saiful told the doctor that he had been assaulted by ‘a very important person’ — meaning, of course, anwared by Anwar Ibrahim.
    Dr Mohamed Osman examined Saiful but found no evidence that he had been anwared , either by Anwar Ibrahim or anyone else for that matter. The doctor’s report (which can be viewed below) says that there is zero (0) skin tearing, zero (0) active bleeding, zero (0) traces of pus, etc., which basically means he can’t be suffering from a pain in the anus as what he alleges.
    The doctor’s diagnosis is that he rules out or TRO (to rule out) assault (sodomised). In short: Mohd Saiful Bukhari Bin Azlan is not suffering any pain in the anus and neither was he assaulted or anwared in the anus.
    Saiful then said he would like to make a police report so Dr Mohamed Osman suggested he go for a second medical examination at a government hospital. Saiful did so and the doctor at the government hospital also came out with the same diagnosis. Nevertheless, Saiful still made his police report at the pondok police in the hospital.
    In spite of the doctors all confirming that Saiful was never anwared , the police still pursued the case. Anwar Ibrahim was subsequently arrested by about 20 SWAT members in Balaclavas and armed to the teeth in a dramatic movie-style action-packed drama in front of his house after he had confirmed he would be reporting to the police station at 2.00pm as required.
    The police detained Anwar in the lockup until the next morning and even brought him to the hospital for examination and to try to obtain his specimen for what the police say are for purposes of doing a DNA profile. The fact that the police already have Anwar’s DNA profile from 1998, plus the doctors from both hospitals confirm that Saiful was never anwared , did not seem to matter.
    Clearly the government is attempting to fabricate evidence against Anwar and is trying to indict him on trumped-up charges of anwary. And who but the slime-ball AG and scumbag IGP, the same two players in the 1998 episode, can be behind this latest travesty of justice.
    The doctor’s report says it very clearly. Saiful was never anwared, either by Anwar or anyone else. Why is the government still pursuing the case against Anwar? And why are they looking for the doctor who has now gone underground with his whole family?
    Civil society movements, NGOs and the Malaysian Bar Council must not remain silent. The police have already detained the doctor for three days but he still refuses to doctor his medical report. Anwar did not anwarise Saiful and the doctor’s report says it very clearly. And the police also have a copy of this same report that I have published below so they know what I know. And now Malaysians also already know what I and the police know — that Saiful was never anwared by anyone.

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: