Blog punca melayu pecah belah, negara tidak stabil?

Hari tu PM kata..

Hari ni Sultan pula..

Hmmm…😦

11 Comments »

  1. Kalau zaman jepun dulu “radio” pun bahaya

  2. abahfateh said

    sebab sultan ditunjuk blog yang buruk2 sahaja…😦

  3. Afyan said

    Aduh., adakah termasuk blog saya juga?

  4. blog pun sama gak macam tv, suratkhabar, radio, etc…suma boleh jadi punca perpecahan kalau disalah guna..tapi boleh jugak jadi alat perpaduan kan..bergantung kepada bagaimana manusia tu menggunakannya..

  5. arsaili said

    salam..ummmmm…apa kabar? lama tak ke mari

  6. pakdi said

    saya setuju. blog menyebabkan orang melayu berpecah.

    blog politik. blog bisnes. blog duit. blog artis. blog lucah. blog fesyen. blog bola.

    sepatutnya blog hanya ada 1. iaitu blog ampu.

    maka, cemuhan dan murka mereka itu benar.

    marilah kita bersatu dengan membina blog ampu. jgn lagi blog benda lain.

  7. Kujie said

    kita kawan..kan…

    hehehehe

  8. zool said

    Blog yang berpecah belahkan tu takde kena mengena ngan blog aku…

    Er suratkhabar tak pecahbelahkan ke???

  9. Jebat said

    Ala, org mlayu brpecah bkn sebab blog. memang dah mcm tu prangai org mlayu. dalaman tak baik, busuk hati…

  10. hasad dengki sesama melayu itu memang susah nak buang..macam mana tak pecak belah….siap terbarai lagi

  11. anggap lah kita bersaudara mesti aman

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: