Forum Majlis Peguam “Memeluk Islam”

Kat berita semalam kecoh pasal ni…

Macam-macam. Ada berita pasal demo, bom petrol, bom api…

Fuh! menakutkan, sampai ke tahap berbom-bom. Macam tak caya pun ada…

Ya lah. Isu sensitif kan…

Jadi, untuk mengetahui lebih lanjut aku pun surf la ke blog-blog yang membincang hal ni…

Salah satu blog yang aku baca ialah blog YB Kulim

Dan aku pun baca post-post terbaru YB Kulim, antaranya post bertajuk “Dato Seri, is your birthday this Sunday?”

Eh! Ya ke? rupanya 10 Ogos merupakan Hari Lahir DSAI dan juga bersamaan dengan Hari Lahir anak aku

.

.

.

Dan…bersempena dengan hari ini 10 Ogos, aku nak ucapkan Selamat Hari Lahir yang ke-5 buat anak aku, Nurhanisah Insyirah

Semoga besar nanti jadi anak yang solehah…

Tak pun jadilah macam Nurul Izzah…đŸ˜€

.

.

p/s : kepada yang masih tertanya-tanya bila pulak aku ber’anak’ boleh baca pengakuan ekslusif aku kat sini.

7 Comments »

  1. kuina said

    forum memeluk islam… issshhh mcm la dunia la nie. tome nya anak dara ko.. epy birthday utk dia moga jd anak yg solehah w/pun tak bernama solehah.

    eeehhh ko ada tugasan… mari melawat bicara santai..

  2. comeinye anak dia..msti mcm muka mama dia, xpun si papanya..

  3. ibukumbang said

    hehehe…. wah! cara Insyirah duduk pun dah ada gaya srikandi dah tu…

  4. abahfateh said

    happy bithday Insyirah. Sedap namanya… semoga apa yang diharapkan dapat dijelmakan..

  5. elizhitomi said

    comelnyeee…..;D…(oooo begitu kisahnyeee…setelah klik kat pengakuan eksklusif..hehe..)….

  6. pakdi said

    5 tahun dah anak kao.

    mesti dia minat torres. haha

  7. zool said

    Comel anak ko ek…

    Negara kita dah mula kelam kabut.

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

Leave a Reply

