Permatang Pauh makin hangat dan pengakuan Imam Ramlang Porigi

Dilaporkan di buletin TV3 semalam Anwar telah mengungkap ucapan lucah semasa berceramah…

So apa beza dengan gambar kat bawah ni,

.

Bezanya ucapan Anwar itu dilaporkan manakala TIDAK bagi perlakuan di atas.

Menunjukkan peranan media tak kira kerajaan punya dan swasta BERAT SEBELAH atau DOUBLE STANDARD.

Yang BAIK semua di pihak sebelah sini manakala yang BURUK semua di pihak sebelah sana..

.

.

Semalam juga dilaporkan melalui media alternatif Imam Ramlang Porigi telah hadir ke Permatang Pauh dan membuat pengakuan..

Kita tengok nanti ada tak mana-mana TV melapor tentang pengakuan mengemparkan ini lagi esklusif…😉

8 Comments »

  1. Dik Mal said

    Salam,

    Wah dah ber-face book ya. Saja kunjung ziarah..lama tak sakat abg kumbang wweh😛

    Oh ya, selamat menyambut Ramadhan🙂

    Oh ya, err…nanti la cerita..secret baru nih :p kah kah kah

  2. yg tu mmg x dpt di nafikan…stesen tv dh dikuasai spenuhnya…

  3. pakdi said

    mcm dah biasa je orang BN tu meliwat. boleh buat example lagi tu…

    dunia akhir zaman…

  4. Kujie said

    geli geleman nengok ….

  5. ihya said

    Salam!! Berita penting dan bakal membuka minda anda! SPR telah membuat kiraan salah berhubung pilihanraya kecil Parlimen Permatang Pauh!! Klik sini http://dzulhaqq.blogspot.com/2008/08/aduhai-spr-tak-tahu-kira-kira-matematik.html SEBARKAN!!

  6. kuina said

    tahniah Pmtng Pauh… anda mampu mengubahnya!

  7. Irdzra said

    hahaha…macam2 la lagak..geli tul aku tgk..😛

  8. abdfatah said

    semakin hangat dan terhangat masa kini…

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: