Salam Aidil Fitri

Salam,

Kepada yang nak balik kampung(macam aku) berhati-hati di jalan raya, bukan apa Polis, JPJ, JAS ada merata-rata menunggu mangsa.

Ingat pesan ini, biar lambat asalkan tak kena saman dan paling penting selamat sampai ke kampung halaman.

Kepada yang tak balik kampung sebab memang dah dok kampung, takde kampung atau cuti kena gantung, jimat sikit kos, untung..

Ala, kat mana-mana raya tetap raya cuma suasana mungkin beza…

Bagi kanak-kanak, budak-budak raya ni memang untuk mereka…

Bagi kita yang bukan budak lagi yang best sebab dapat cuti lama…

Akhir kata, buat semua yang sudi menjengok blog ini walau tak pernah bersua, jika terkasar bahasa, tersilap kata ampun maaf ku pinta.

Syawal ini masanya untuk kita membersihkan dosa sesama rakan-rakan, saudara-mara juga ibu bapa..

Semoga ditemukan lagi pada Ramadhan dan Syawal akan datang.

Wassalam.

11 Comments »

  1. abdfatah said

    yea yeaaa selamat hari raya… raya sakan 2008. salam ceria gumbira di hari raya….

  2. zool said

    SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI..
    ” Maaf Zahir dan Batin”

  3. yonna said

    selamat hari raya🙂

  4. kutaksempurna said

    salam aidilfitri…
    semoga kebahgiaan menyelubungi 😀

  5. elizhitomi said

    Selamat Hari Raya Aidilfitri!!!!!! ;D

  6. pakdi said

    selamat hari raya!!!

  7. kuina said

    lepas raya aku sengket… lambatnya nak tunggu hujung bulan….

  8. abahfateh said

    selamat hari raya!

  9. Eh, pertama kali lihat wajah sebenar kamu, bro. Sudah kahwin dan ada anak rupanya. Ingatkan bujang trang tang3 (baru nak promote.. haha)..

    Selamat hari raya kepada kamu. Kau cakap suasana raya kita lain-lain. Tapi, aku beraya dengan tembok dan jeriji tingkap besi sambil dengar lagu raya. Namanya rayakah itu? Huh!

  10. kumb@ng said

    SangPelangi…nampak cam bujang kan aku.?nak promote,apa salahnya…hehe…

    bro..aku tumpang syahdu dengan suasana ko beraya…apa nak buat cita2 lebih utama…bukan ke kat mana2 kita berada kita tengok anak bulan syawal yang sama…🙂

  11. ktom said

    Salam Kumb@ng,
    Selamat Hariraya Aidilfitri. Maaf Zahir Batin.

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: